Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
Po - Ne: 8:00 - 23:00hod.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. DOTAZY

KONTAKT

Petr Bílek
+420 605 561 804 Po - Ne: 8:00 - 23:00hod.
INFOBOX : jste v časovém presu?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 


 

  

                

 

 

 

 

NajduZboží.cz

Slide

OTÁZKY A ODPOVĚDI

----------------------------------------------

1. VKLÁDÁNÍ SVÝCH OBRÁZKŮ

2. SESTAVENÍ NEBO PŘEHÁZENÍ MOTIVŮ

3. VKLÁDÁNÍ MOTIVŮ DO HOTOVÝCH VÝROBKŮ

4. TERMÍNY DODÁNÍ

5. DEKORACE MÉHO DONESENÉHO SKLA

6. CENA A JEJÍ PŘÍPADNÉ ROZDÍLNÉ VÝŠE, JEJÍ KONTROLA,  SCHVÁLENÍ  A  PŘÍPADNÁ  ZMĚNA  CENY

7. MOHU VIDĚT JAK TO BUDE VYPADAT?

8. JAK JE TO S CENAMI U VĚTŠÍCH TVARŮ - VÁZY,

9. MOHU SI ZAKOUPIT JEN ČISTOU SUROVINU NEBO KRABIČKU?

10. MÁM OBAVY Z VKLÁDÁNÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU.

11. JAK MÁM SPRÁVNĚ OBJEDNAT?

12. JAK NEJJEDNODUŠEJI OBJEDNAT.

Nenalezli jste zde odpověď na svůj dotaz?

Pište na: info@rytiskla.cz

605 561 804

......................................................................................................................................................

 

... JAKÝ ZVOLIT SPRÁVNÝ DÁREK ...

  1. SKLO -    z čeho myslíte, že oslavenec bude pít? Nebo to bude váza?
  2. TVAR A OBJEM -  máme nápoj, ale co velikost a tvar sklenice? / ucho, slabé , nízké, tvar...velikost, objem /
  3. NA JAKOU OSLAVU -  jaké výročí, přání k  narozeninám, vánoční dárek, odchod do důchodu,
  4. JAKÝ OBRÁZEK -  hlavní motiv - jaké hobby, zájem, rybář. sport...zvolit téma,
  5. DALŠÍ DEKORACE - doplnit, jménem, přezdívkou, datumem, květinami, textem, ráfkem... nebo nějak jinak upravit?
  6. DO JAKÉ CENY SE CHCI VEJÍT - zde si můžete dát limit dle Vás. Čím více peněz, tím více to bude propracované
  7. TERMÍN -  to je dost důležité, vědět, do kdy to chcete mít doma, abych mohl kličkovat mezi termíny
  8. KRABIČKU? -  budete na to chtít dárkovou krabičku?
  9. POZNÁMKY -  vždy v kolonce u zboží v košíku, nebo na konci v poznámkách můžete popsat to, nač se mám soustředit a co kde má být a co jak upravit. Prostě, jak chcete, aby to vypadalo.
  10. A KDYBY NÁHODOU JSTE SI PŘES TO NEVĚDĚLI RADY, PROZVOŇTE A JÁ VÁM ZAVOLÁM ZPĚT

605561804

 

 

 

      

               

                    

 

NYNÍ JIŽ VAŠE DOTAZY

 

1.   VKLÁDÁNÍ SVÝCH OBRÁZKŮ           --------------------

 

MOHU SI NECHAT VYRÝT SVŮJ OBRÁZEK?

Zajisté. Nebojte se jej přiložit k objednávce. Pokud by jste jich měli na výběr více, klidně použijte mailu:

info@rytiskla.czjako doplňující zprávu k objednávce.

 

JAK MÁM VLOŽIT OBRÁZEK DO OBJEDNÁVKY?

Jak je psáno výše, Můžete použít mailu jako doplňující zprávy, či dotazem před objednáním. Hlavně se ale běžně obrázky vkládají při vložení sklenice do koše / tlačítko KOUPIT /. V tu chvíli se vám objeví vše, co máte v košíku. No a nyní máte dvě možnosti: nejprve kliknout na okýnko VYBRAT SOUBOR a tím nahrát z vašeho média daný obrázek. Po té v prázdném okýnku PŘIPOJIT POZNÁMKU, vepsat vše to, jak s tímto obrázkem naložit. Vždy máte ještě možnost na konci objednávky v dalších kolonkách popsat, jak by jste chtěli, aby vaše sklenice vypadala.

 

NEJSEM SI JISTÝ, JESTLI JE TENTO OBÁZEK PROVEDITELNÝ.

Obrázek zašlete a nebojte se, ať předem, nebo přímo v objednávce. Většinou se ozývám, pokud si s tím nevím rady a nebo pokud by tento opravdu nešlo udělat a nebo by vycházel příliš draho.

 

 

NEVÍM JAKOU ZVOLIT CENU ZA MŮJ OBRÁZEK, NA KOLIK VLASTNĚ PŘIJDE.

Cena vyjadřuje propracovanost. Obrázek by se vám měl vždy líbit. Mohu nabídnout cenové rozmezí, vy si zvolíte cenu a já objednávku upravím dle vašeho přání. Někteří zákazníci volí cenu nižší a jiní zase vyšší a nebo dokonce ještě přihodí, protože to chtějí opravdu propracované a hezké.

Nikoho nenutíme, nabídneme a snažíme se vyhovět. Jen snad pokud je cena nesmyslně nízká nebo i vysoká, tak také voláme.

NAHORU

  

2.   SESTAVENÍ DLE MÉHO PŘÁNÍ, NEBO PŘEHÁZENÍ MOTIVŮ       ---------------------

 

MOHU SI SESTAVIT DEKRACI SKLENICE SAMA DLE SVÉ PŘEDSTAVY?

Opět ano. Tato přání vítáme, jelikož jsou opravdu zajímavá a plná nápadů. Lidé jsou opravdu kreativní. Proto se snažíme vyhovět. Takže se nebojte, vymýšlejte, navrhujte a kreslete. Nebojte se jakýchkoli ptákovin. Nezapomeňte, že dárek musí dojmout. Zbytek se vždy dohodne po telefonu. Pokud si nebudeme něčím jisti, voláme.

 

LÍBÍ SE MI TENTO DEKOR, MOHU ALE ZVOLIT JINÉ POŘADÍ DEKORŮ POD SEBOU?

Opět ano. Vhoďte do koše to, co se vám líbí, ať z dekorů nebo hotového zboží a v poznámkách  a nebo v mailu napište své přání. Nic obtížného. A hlavně to není ani za jakousi skrytou přirážku.

 

 

 

NAHORU

3.   VKLÁDÁNÍ MOTIVŮ DO HOTOVÝCH VÝROBKŮ           ----------------------------

 

MOHU JEŠTĚ VLOŽIT DALŠÍ TEXT NEBO JINÝ MOTIV DO HOTOVÉHO VÝROBKU Z VAŠICH STRÁNEK?

Zajisté. Vhoďte do koše výrobek, který vám vyhovuje a po té vložte tvar písma, kterým má být onen text napsán a do poznámek u tohoto fontu v košíku, vložte právě tento text, který by jste rádi měli na sklenici. A toto můžete opakovat, protože ..... níže chci ještě toto a tímto stylem a tímto stylem zase toto a .....atd.

NAHORU

 

4.   TERMÍNY DODÁNÍ ---------------------------------------------------------------

 

JAK DLOUHO BUDE TRVAT VYRYTÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Toto je nejčastější dotaz. V tomto od vás potřebujeme trochu pomoct.

Vašich zakázek opravdu přibývá a proto je pro nás důležitý termín, kdy to potřebujete mít u sebe, abychom mohli kličkovat mezi všemi termíny a uspokojit všechny naše klienty. Někdo si objedná včas a jiný zase na poslední chvíli. Takže jak jsem psal, napište termín dva až tři dny před tím, kdy potřebujete mít sklo doma. Pokud se udělá někde nějaké časové okno, přijde vám váš výrobek dříve. To se také stává často, třeba proto, že někdo zruší svou objednávku, nebo na tento dekor prostě dostanu chuť  a to jak určitě pochopíte, tak v tuto dobu se bude určitě dělat lépe a s chutí.

 

JAKÁ JE IDEÁLNÍ DOBA PRO OBJEDNÁNÍ? JAK DLOUHO PŘEDEM?

Asi jeden až dva měsíce, ale odbavujeme zakázky i týden předem. Lidé si vzpomenou opravdu na poslední chvíli, takže jsme tu měli i jeden, dva dny na stihnutí. Nebojte se zavolat, nebo to vhodit rovnou do koše. Pokud bude problém, budeme volat.

ALE RADĚJI K SOBĚ BUĎTE VZÁJEMNĚ OHLEDUPLNÍ A PIŠTE ALESPOŇ  2 AŽ 3 TÝDNY PŘEDEM.         DĚKUJEM.

 

VZPOMNĚL JSEM SI NA POSLEDNÍ CHVÍLI, STIHNETE TO VYRÝT? A JAKÁ JE PŘIRÁŽKA?

Tak to je stejná otázka i odpověď. Snažíme se vyhovět všem a hlavně bez přirážky. Vyjímkou je snad neodbytný zákazník, který by rád měl toto ještě přes noc. Zatím jsme vyhověli všem.

Vyjímkou jsou jen ty situace, kdy nám chybí sklo na provedení zakázky a nebo jsme zrovna mimo, Nákup, promo akce a nebo dovolená.

 

 

NAHORU

 

5. DEKORACE MÉHO DONESENÉHO SKLA       ----------------------------------------

 

Máme na vyrytí dvoje sklenice. Jedny koupené a druhé naše z domova. Můžeme si je donést na vyrytí?

Ano můžete. Nemáme všechny tvary, které se komu líbí a to, že má někdo nějakou svojí oblíbenou sklenici, kterou by si rád nechal trochu obohatit rytinou, je přeci nádherná myšlenka. Určitě, lze to.

 

 

NAHORU

 

6. CENA, JEJÍ KONTROLA A PŘÍPADNÁ ZMĚNA CENY NABÍZENÝCH DEKORŮ DLE VAŠICH PŘEDSTAV        ------------------------

 

NEVÍM JAKOU ZVOLIT CENU ZA MŮJ VLASTNÍ OBRÁZEK, NA KOLIK VLASTNĚ PŘIJDE.

 

Zde je prostor pro ty, kteří chcete na sklenici vlastní obrázek, vámi dodaný motiv. Oceňovanou jedinečností této služby je to, že si můžete určit cenu za váš dekor, prostě hladinu, do které se chcete vejít. Základem je propracovanost, kolik detailů mám vyrýt, kolik času strávit s vaším motivem.

Pro nás je ovšem nejdůležitější věcí spolu s dodržením termínu to, že vždy se konečné provedení musí líbit a musí být hezké. logické je, že každá cenová varianta se liší asi tak, jako by jste se na ten dekor dívali jinak silnými brýlemi viz. níže. Je ale jasné, že každý motiv je jinak pracný, ale respektujeme vaše přání. Někdo chce pro sebe, aby to opravdu vypadalo nádherně, tak to tlačí směrem nahoru a jiní zase pro souseda vyberou tu levnější variantu.

Vše se dá domluvit tak, aby jste byli spojení. 

NAPŘ.:   Zde u této Hondy alespoň přibližně, aby jste měli trochu představu jsem upravil fotku do tří variant.

 

  1.  VLOŽTE DO KOŠÍKU SUMU, KOLIK BYJSTE CHTĚLI ZA VÁMI DODANÝ DEKOR DÁT.  V POZNÁMCE MI POPIŠTE, CO JE NA TOMTO MOTIVU TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ A MOTIV PŘILOŽTE  A NEBO MI JEJ ZAŠLETE JAKO PŘÍLOŽ E-MAILU.
  2.  VLOŽTE V KOŠÍKU VÁŠ MOTIV A NECHTE SI NAVRHNOUT TŘI CENOVÉ VARIANTY A VY SI SAMI Z NICH JEDNU VYBERETE. AŽ PAK, PO VAŠEM SCHVÁLENÍ SE ZAČÍNÁ DĚLAT.

 

JAK SE MÁM TEDY ROZHODNOUT, pro jakou cenu? DRAŽŠÍ VARIANTA NEBO TA NIZŠÍ? JAK POZNÁM ROZDÍL?

Je to jako když jdete k někomu nebo něčemu z dálky a přibližujete se. Čím jste blíže, rozeznáváte více podrobností, ale stále ta věc nebo člověk jsou stejní. A nebo když si berete stále silnější brýle, do té doby, než uvidíte skvěle a postupně objevujete více detailů. Prostě, vždy to musí vypadat hezky, ale čím je na to více času / tedy i peněz /, tak je možno se více věnovat právě těm detailům. Výsledek je nakonec prostě více nebo méně propracovanější. Nesmí to ale být znát na kvalitě. Jde opravdu jen o detaily. Takže je na vás, kolik chcete do toho daného dekoru či motivu investovat a já to vždy respektuji a snažím se, aby jste byli pokaždé s výsledkem spokojeni.

 

 

MOHU POŽÁDAT O ÚPRAVU CENY? CHTĚL BYCH TO MÍT PROPRACOVANĚJŠÍ A TU DRUHOU SKLENICI STAČÍ LEVNĚJI

Ano. výrobek se ve většině případů bude teprve dělat, takže po objednávce za normální cenu, nebo před, telefonicky můžete požádat o úprav ceny, nahou nebo dolů. Právě na toto odpovídáme o odstavec výše.

V zásadě jde o to, že peníze jsou čas, strávený na dekoraci a přípravě a měl by se tedy na konečném výsledku projevit v detailech a propracovanosti.

A./        Opravdu jsou tací, kteří chtějí rytinu zlevnit, protože je to jen pro... a stačí to. Pokud to ještě lze, snažíme se cenu upravit.

B./           jsou ti druzí, kteří volí dražší verzi a nebo i přihodí, aby to opravdu vypadalo nádherně.

Naše nabízené ceny jsou takový nižší průměr. Pravdou také je, že se snažíme, aby i to levnější provedení bylo hezké a líbilo se. Pokud ovšem vedle sebe postavíte obě tyto verze, tak to je stejné, jako kdyby jste si nasadili brýle. Rozdíl musí být vidět.

 

RÁD BYCH MĚL CENU ZA PRÁCI POD KONTROLOU. JAK NA TO?

Nemusíte se vůbec o nic starat. Nejprve vám přijde automaticky opsaná zpráva o vaší objednávce, přesně tak, jak jste si ji zadal. Poté já osobně překontroluji vaši objednávku a upravím případné nesrovnalosti a doplním např. o krabičky, pokud jsme o tom již mluvili... Tato překontrolovaná, popřípadě upravená objednávka vám přijde ve formě žádosti o překontrolování a schválení přiložené faktury. Jestli souhlasí všechna data, termíny a ceny. S prací čekáme, až nám od vás přijde schválení těchto dat. Opět pokud chcete něco upravit, ať nyní nebo během zhotovování zakázky, vždy vám přijde upravená faktura tak, aby jste měl vše pod kontrolou a mohl se k příp. změně cen vyjádřit.

 

NAHORU

 

7. MOHU VIDĚT JAK TO BUDE VYPADAT ?          -------------------------------------------

 

MOHU VIDĚT VÝSLEDEK JEŠTĚ PŘED TÍM, NEŽ PRÁCI DOKONČÍTE?

V tomto případě jen to, co je vidět na internetu. Protože pokud to nedodělám, nemůžete to vidět.

Vidět to můžete buď, pokud jsem to již dělal a mám to někde vyfoceno. Nebo pokud si to sestavíte z nabídky sami a upravíte si velikosti. Pak už je jen náčrt polohy motivů, ale ten nám, pokud jde o zvláštní přání, klienti zasílají sami.

Někteří z Vás chtějí zaslat i návrhy... to opravdu neděláme, jelikož vše je ruční práce, nikoli počítačová a cena výrobku, vzhledem k času, a kolikrát i k levné objednávce by rázem vzrostla víc, než by se vám líbilo. 

 

NAHORU

 

8. JAK JE TO S CENAMI U VĚTŠÍCH TVARŮ - VÁZY, ČÍŠE...             -----------------------

 

LIŠÍ SE CENY DEKORŮ VE VAŠÍ NABÍDCE POKUD JSOU VYRYTY NA SKLENICE NEBO NA VÁZY?

Ano, opravdu se liší. Některé motivy jsou již v nabídce oceněny zvlášť na určité odlišné tvary. Pokud nejsou, tak většinou se na ně vztahuje 50%-ní navýšení. To ale vždy konzultujeme s klienty.

 

NAHORU

9. MOHU SI U VÁS KOUPIT JEN ČISTOU SUROVINU NEBO JEN KRABIČKU?   -----

 

ZAŠLETE MI JEN ČISTÉ SKLO BEZ RYTINY, NEBO JEN KRABIČKU?

Tak to děláme neradi, jelikož nemáme natolik naplněný sklad, jako jiné firmy zabývající se přehazováním kamionů skla. My máme na skladě omezené množství pro zákazníky, kteří si na toto sklo chtějí něco nechat vyrýt. Problém je v tom, že se určitý druh skla špatně shání. To stejné je s krabičkami. Nemáme kapacitu skladu na větší množství skla a krabic. Surovinu máme připravenu pro rytinu. Přiznám se, že občas také vyhovíme, ale to si připočítáváme k ceně ještě balné, v hodnotě 80,-Kč. Jinak balné, a že je zapotřebí to sklo opravdu pořádně zabalit, nepočítáme.

NAHORU

 

10. OBAVY Z NÁKUPU A VKLÁDÁNÍ DO KOŠE. -------------------------------------

 

Než odpovím na vaše dotazy, chci vás uklidnit. Po jakékoli objednávce osobně kontroluji všechny požadavky a pokud jsou nesprávné opravím je a pokud si nejsem jistý, že jsou zadány správně a nebo si prostě jen nejsem jistý vždy vás kontaktuji osobně a to ihned.

A hlavně to u nás funguje jinak. A to průhledně a v klidu a v pohodě. Vždy vám po objednávce automat zašle kopii vaší objednávky a to tak, jak jste ji zadali. Následně já provedu kontrolu, případné opravy a dotazy a hlavně nakonec doplním fakturu, kterou vám zašlu ke schválení. Bez tohoto vašeho schválení nezačínáme a to proto, aby jste byli v klidu, že vám nic neuniklo, že si rozumíme a že váš výrobek bude dle vašich vizuálních i finančních představ.

 

BOJÍM SE, ŽE PŘI VKLÁDÁNÍ DO KOŠÍKU NĚCO POKAZÍM!?

Opravdu, není čeho se bát. Když vynechám vrchní upozornění, běžně se děje, že dopočítávám písmenka a něco upravuji. A opět čekám na odsouhlasení, že jsme si rozuměli.

 

CO KDYŽ CHCI NĚCO DOPLNIT BĚHEM VÝROBY, JIŽ PO SCHVÁLENÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud to alespoň trochu jde doplníme upravíme a vyhovíme. Někdy pokud jde o základní všeobecný dekor jako lovecká... tak začínáme znovu, protože toto je vždy prodejné. Pokud ovšem jsou již na skle osobní data, je zapotřebí nějak to vymyslet a vždy to nějak dopadne.

KDYŽ SE NECÍTÍM NA POČÍTAČI SILNÝ V KRAMFLECÍCH, MOHU OBJEDNÁVKU UČINIT JINAK?

Zajisté. Klidně pouze mailem, nebo telefonicky či SMSkou. Vždy ale po konečné domluvě potřebuji odsouhlasení  a hlavně jako součást tohoto souhlasu od vás potřebuji dodací adresu mail a telefonní číslo a je jedno, jestli si pro sklo přijdete osobně nebo se bude zasílat poštou.

JAK TO FUNGUJE PŘI ODSTOUPENÍ NEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY?

Pokud se na ní ještě nezačalo dělat, není v tom nic problematického. Pokud ovšem zrušíte objednávku při práci nebo po zhotovení, nebo pokud ji dokonce odmítnete převzít, tak vás musím upozornit na odstave 5.1. a 5.2. našich obchodních podmínek o dostoupení, který by jste si všichni měli přečíst, protože toto potvrzujete při objednávce. Pokud toto ustanovení záměrně sabotujete a nepřebíráte zboží, přichází na řadu vymáhání naším právním zástupcem. Stává se to vyjímečně a to když narazíte chorobně nespokojeného nebo nerudného člověka. Ovšem normální populace je zatím spokojena, jelikož jak říkám, kdo komunikuje, ten se dokomunikuje.

NAHORU

11. JAK MÁM SPRÁVNĚ OBJEDNAT? ------------------------------------- 

1. ZJEDNODUŠENÝ POSTUP


A. VHOĎTE DO KOŠÍKU POUZE HOTOVÉ VÝROBKY, KTERÉ MŮŽETE DOPLNIT O TEXTY...

B. VHOĎTE DO KOŠE...ČISTÉ SKLO A VÁMI VYBRANÉ DEKORY A MOTIVY. A NEBO...

C.ČISTÉ SKLO + NAŠE DEKORY + VAŠE FOTO / VÁŠ OBRÁZEK / + ZVOLTE SI CENU ZA VÁŠ MOTIV



2. PODROBNĚJI


A/ OBJEDNÁVKA HOTOVÉHO ZBOŽÍ

Klikněte na tlačítko HOTOVÉ VÝROBKY a vložte do košíku to, co jste si vybrali.
INFO/TYP:
Pokud chcete toto ještě o něco doplnit - text, monogram… atd, klikněte vlevo na tlačítko POUZE DEKORY a po sléze postupujte tak, jak je popisováni níže v bodě B2.

 


B/ TAKTOSI MŮŽETE SESTAVIT SVŮJ KOUSEK, DLE VAŠEHO PŘÁNÍ.

Tato část je pro ty z vás, kteří chcete mít motiv na jiném tvaru, než je nabízeno v hotových výrobcích a chcete mít pod kontrolou jak konečný vhled tak cenu zboží.



B1. ČISTÁ SUROVINA

Nejprve klikněte na tlačítko POUZE ČISTÉ NARYTÉ SKLO a vložte do košíku tvar a počet skla, které se vám líbí.



B2. POUZE MOTIVY

Po té klikněte na tlačítko POUZE DEKORY PRO RYTÍ a vkládejte do košíku postupně různé dekory a jejich počet tak, aby jste byli spokojeni.

INFO/TYP:
Jak bylo psáno nahoře, konkrétní data a jména vpisujte do poznámek, nebo na konci v doplnění objednávky.



B3.VAŠE MOTIVY A OBRÁZKY


Tato část je pro ty, kteří chtějí svůj motiv, např. motorku nebo parní lokomotivu…
Pokud nenaleznete v naší nabídce motivů nic, co by vás uspokojilo, vložte svůj obrázek nebo odkaz na stránky s tímto obrázkem též do poznámek a nebo přímo vyberte soubor.



B4.ZVOLTE SI SAMI CENU, ZA SVÉ MOTIVY


ZDE JE PROSTOR PRO TY, KTEŘÍ BY JSTE MĚLI RÁDI NA SKLE VÁŠ VLASTNÍ, VÁMI DODANÝ MOTIV / PŘEDLOHU /. TADY SI MŮŽETE VYBRAT CENOVOU HLADINU, DO KTERÉ SE CHCETE VEJÍT. TA VLASTNĚ URČUJE PROPRACOVANOST MOTIVU - KOLIK DETAILŮ ASI BUDE OBSAHOVAT A KOLIK ČASU TOMU KONKRÉTNÍMU MOTIVU MÁME VĚNOVAT.

INFO/TYP:
Cenu za motorku, auto, hlavu psa nebo kočičky nabízíme v průměru 700,- až 1700,-Kč. Jsou i tací, kteří přihazují, protože chtějí mít svůj motiv opravdu propracovaný. Ve většině případech se s klienty telefonicky spojujem, pro upřesnění.

POSTUP A. :
Klikněte na tlačítko ZVOLTE SI CENU, ZA VÁŠ DEKOR
a vložte do košíku částku za rytí vašeho motivu.

POSTUP B. :
Na konci při doplnění objednávky vepište konečnou celkovou částku, do které se chcete vejít za celou vaši objednávku.

NAHORU

12.   JAK NEJJEDNODUŠEJI OBJEDNAT, RYCHLÝ A SROZUMITEKNÝ POSTUP----------------

 

ZDE JE PÁR JEDNODUCHÝCH RAD, KTERÉ VÁS RYCHLE A JEDNODUŠE POVEDOU.

NEVÍTE SI RADY JAK A CO VYBRAT? NEJSTE SI JISTÍ TVAREM SKLA?

 

  1. SKLO - z čeho myslíte, že oslavenec bude pít? Nebo to bude váza?

  2. TVAR A OBJEM - máme nápoj, ale co velikost a tvar sklenice? / ucho, slabé , nízké, tvar...velikost, objem /

  3. NA JAKOU OSLAVU - jaké výročí, přání k  narozeninám, vánoční dárek, odchod do důchodu,

  4. JAKÝ OBRÁZEK -  hlavní motiv - jaké hobby, zájem, rybář. sport...zvolit téma,

  5. DALŠÍ DEKORACE - doplnit, jménem, přezdívkou, datumem, květinami, textem, ráfkem... nebo nějak jinak upravit?

  6. DO JAKÉ CENY SE CHCI VEJÍT - zde si můžete dát limit dle Vás. Čím více peněz, tím více to bude propracované.

  7. TERMÍN - to je dost důležité, vědět, do kdy to chcete mít doma, abych mohl kličkovat mezi termíny.

  8. KRABIČKU? -  budete na to chtít dárkovou krabičku?

  9. POZNÁMKY - vždy v kolonce u zboží v košíku, nebo na konci v poznámkách můžete popsat to, nač se mám soustředit a co kde má být a co jak upravit. Prostě, jak chcete, aby to vypadalo.

  10. A KDYBY NÁHODOU JSTE SI PŘES TO NEVĚDĚLI RADY, PROZVOŇTE A JÁ VÁM ZAVOLÁM ZPĚT

605561804

 

POKUD KDEKOLI NA NAŠEM WEBU UVIDÍTE TENTO OTAZNÍK

OCITNETE SE ZPĚT ZDE

NAHORU

 

 

    

Zde k hlavnímu dekoru je možné doplnit nejen text,jméno,přání,  číslovku  a monogram, ale  mnoho jiných dekorů a motivů ze sportu a jiných zálib či podobný ze znamení zvěrokruhu.... atd.  Je možné doplnit i své motivy, doplněné v košíku - přiložit soubor. 

Při vymýšlení textů, přání a doplňování motivů na sklenice buďte kreativní, osobní a nápadití!!!

Rada pro páry:

Hodně jsou objednávány dárky ve formě přátelských číší, to jest ze dvou sklenic. Objednávají je páry všeho věku. Vždy je milý dárek pro jednoho, ale věnovaný oběma. Např: na jedné sklenici napsat " JSEM RÁDA, ŽE JSI "   a na druhé   " JE MI S TEBOU STÁLE MOC FAJN ".  Ti zkušení ví, že co ty dva spojuje, tak v naprosté většině i ten vztah utužuje - zážitky, dovolené, chvilky u vína, nebo jen večer u nádobí... A takový dárek složený ze dvou skleniček, na kterých je vepsáno, co chcete jeden druhému říci...funguje to.

Nebojte se milých osobních a intimních oslovení, jmen a přezdívek, která nikde nenajdete. Za prvé je vždy milé vědět, že jste se zamysleli a dali si práci s dárkem pro toho druhého a za druhé tím podtrhnete sílu originálu. A co se týče intimního oslovení... jde o dárek pro Vás, a jen pro Vás, a nechat si napsat na skleničku " MILUJI TĚ SLUNÍČKO, TVOJE PRDELKA, ČI BERUŠKA...." nevím jak všelijak se oslovujete, tak vždy je to důkaz toho, že se nestydíte za to, že máte toho druhého stále rádi. A to je asi ten největší a skrytý dárek, který potěší nejvíc. Toto by měl říci každý dárek.

Rada pro pány:

Rozhodně ze zkušenosti a zpětných informací zjišťujeme, že funguje / hlavně v oslovení našich drahých poloviček pánové, pokud nezapomeneme, což je vždy průšvih a oprávněný / , když využijeme možnosti poděkovat, dát vědět, že víme o tom, co pro nás jsou, co pro nás dělají a že si jich stále všímáme, ač o tom nemluvíme. Prostě, že nám jsou stále milé....

Rada pro dámy:

V opačném gardu, což ale naprostá většina žen ví, že jako dárek vždy funguje zobrazení něčeho, co má muž třeba i tajně v srdci, hobby, sport, zájmy, koníčky. Prostě to, co ho alespoň na chvilku vrátí zpět do chvil, kdy si mohl hrát sám bez maminčiny sukně. To neznamená, že to nemůže být společné hobby, nebo něco, co ho váže s Vámi. V tomto případě mluvím nejen o textech, ale hlavně o symbolech / kolo, ryby,myslivecká./

A ostatních příležitostí, kdy je možno použít textů jsou spousty -  společné oslavy, firemní turnaje, svatby, výročí svatby, narozeninová výročí, odchody do důchodů, promoce... Zde je pro vás připraveno několik citátů pro inspiraci.

CITÁTY O LÁSCE, MANŽELSTVÍ...A NEJEN TY

Objednávejte bez stresu a obav, protože:

  1. důležitá je cena a objednávka, kterou schvalujete po našich úpravách, až jste opravdu se vším spokojeni, nikoli prvotní cena zboží v košíku. V košíku může být i za milion, ale platíte až konečnou verzi.
  2. důležité jsou poznámky, z kterých vyčteme to nejdůležitější, podle čeho vlastně zjišťujeme, jak chcete, aby onen výrobek vypadal.

 

A jak jednoduše objednat?

Jak jednoduše vytvořit top dárek oslavy!

 

Chcete ohromit a dojmout svým dárkem?

Jsme tu proto, abychom Vám s tím pomohli.

... obrázky k narozeninám na sklenici na víno, či na skleničce na čaj a nebo na půllitru ( krýglu ), dle vašich ohlasů dovedou udělat velkou radost oslavencům každého věku. 

 

Jak je to možné, že obyčejná sklenice může udělat radost?   

Opravdu může. A je to jednoduché.

Je to proto, že s Vaší spoluprací z obyčejné sklenice vyrobíme dárek, který dovede zasáhnout přímo do černého, přímo do srdíčka a každý kdo takový dárek dostane si po prvotním překvapení uvědomí a dává okamžitě svými emocemi na jevo, že ho nedojal jen samotný dárek, nápad a provedení, ale hlavně to, že jste si dali tu práci a zamysleli jste se nad ním. Na tím, jak žije a žil, že ho vnímáte a víte o něm. Co ho baví, co dělá, co má rád, na co myslí, o čem sní a vlastně jak a pro co žije a věřte, že to je to nejvíc.

A naše motto:

NENÍ DÁRKU BEZ SLZÍ,

se často setkává na vašich oslavách s realitou

 

Naše zkušenosti a pár chvilek komunikce udělá z obyčejné sklenice top dárek oslavy. A my jsme tu proto, abychom Vám s tím pomohli.

 

JAK TEDY NA TO?

 

A)  sami dle návodu níže...

     vložte do košíku tvar skla, který bude oslavenec používat, který mu udělá radost, protě podle toho co pije z čistého skla,  nebo tvar do vitrýny, číčku, číši... z čistého skla

 

     následně obrázek dle záliby, zájmu, snů, či nostalgie - to je asi to nejdůležitější

 

     no a nyní  přání  jméno,  přezdívku, motto,  nebo monogram a či číslovku . Vždy vložte do košíku font písma a pak do poznámky právě v košíku u tohoto fontu vložte konkrétní text. Pokud si vložíte počet písmenek, budete znát cenu ( minus slevu za množství, to vám ale opravíme ),  nezapomeňte i doplnit v oznámce u adres případně umístění či jiné nápady a náměty k rozložení, aby konečný výrobek byl co nejvíce podobný vaší představě

 

B) .. a nebo se s námi spojte lefonicky 

605 561 804 

8:00 - 22 .00h 

PO - NE

...a mi Vás postupně navedeme, nebo poradíme jak na to.

.

 

Jak se vám bude pulitr držet? A bude vám ucho vyhovovat?

Pro některé z vás je důležitá informace, jak dobře se půllitr drží a jestli se do ucha vejdou všechny prsty. Každý má jinou dlaň ale každý také je zvyklý na jiný úchyt. Na obrázcích v náhledu se můžete přesvědčit, jak drží půllitr středně velká chlapská dlaň.

Má toto sklo cejch?

Další z vás zajímá, zda má tento půllitr cejch. Pokud jej máte v hospodách a necháváte si do nich natáčet pivko tam, tak pro výčepního je to důležitá informace. Pro mnoho z vás to ale důležitá informace není a podstatně velká skupina našich zákazníků tam ani žádný cejch nechtějí, protože je ruší.

Pokud tento půllitr je právě s cejchem, zjistíte jednoduše v náhledových fotkách produktu. Pokud je cejch vyfocen, tak je tam. Pokud tam tato fotografie chybí tak cejch nemá.

Ale pokud by jste tam tento cejch chtěli mít, rádi vám jej tam na požádání bezplatně doplníme.

Čím delší text, tím nižší cena!

50 písmenek v textu                                                         -10%

100 písmenek v textu                                                        -20% 

TEXT NA DNO SKLENICE zrcadlově ze spodu                +75% 

TEXT NA VÁZE, ČÍŠI A DŽBÁNU                                   +50%

 

Při výběru svatební skleničky - čeho se držet.

  • ZVOLTE NA JAKÝ NÁPOJ     k přípitku a jaký poté, podle toho pak zvolte tvar sklenice,
  • PAK JAKÝ MOTIV        na ně. Jestli jednodušší, nebo složitější
  • A POČET SKLENIC      jestli jen pro ženicha a nevěstu nebo pro ty ostatní, viz níže...
  •  

 Kolik tedy sklenic na svatební přípitek?

  1. JEDEN KUS - na jedné svatební sklenici nebo váze jsou oba monogramy, datum a prstýnky a možná nějaká přízdoba. Často je tento kus objednávaný jako svatební dar a je doplněn o svatební přání. Jedna přípitková sklenice pro oba na připomenutí svatby.
  2. DVĚ SKLENICE -  klasická možnost a asi nejčastěji volená. Pro každého z partnerů je připravena jedna přípitková svatební sklenice. Někdy se jména nebo monogramy otáčí....přehazují.
  3. DVĚ plus JEDNA - první dvě svatební skleničky ale trochu decentnější, bez dat - to na denní nebo sváteční popíjení již v soukromí domova. Většinou pouze s monogramem nebo jmény, či sladkým a něžným oslovením. A pak ty druhé dva kusy berou jako přípitkové svatební a jako připomínku s daty - datum svatby, prstýnky, květinová svatební dekorace....většinou již je do vitrýny.
  4. DVĚ plus DVĚ - zde jsou dvě např. svatební sklenice na přípitek připraveny pro svědky, někdy doplněny o poděkování a nebo jim milým motivem, nebo motivem připomínajícím ženicha a nevěstu.
  5. DVĚ A DVĚ plus DVĚ A DVĚ - tuto možnost volí ti, kteří chtějí poděkovat rodičům za svého partnera a jako připomínku svatebního veselí. Takže je osm svatebních přípitkových skleniček - dvě pro novomanžele, dvě pro svědky a čtyři pro rodiče.
  6. DVĚ plus ??? -  no a na konec možnost pro ty, kteří by rádi darovali něco i hostům. A jako svatební dárek odnést si svatební skleničku, se kterou jsme si připili na zdraví a štěstí novomanželů, je pro některé z Vás prima nápad. Zde je ovšem volena varianta o něco  levnějších skleniček s jednoduchým dekorem. Kusy se tedy mění dle hostů a rozhodně tato možnost je ohodnocena z naší strany patřičnou slevou, aby tyto přípitkové skleničky s monogramem např. nevyšly draho.

Určete si vlastní cenu za váš výrobek !! ?

Nevěříte? Ale ano, u nás je to možné.

Základ ale je: "Vždy se to musí líbit, nikdy to není odfláklé", i za nižší cenu.

Právě tuto výhodu a zajímavou možnost můžete využít i vy a určit si cenu a propracovanost broušeného dekoru, protože ceny zde jsou spíše orientační, aby bylo možné nabídnout vám a vyjádřit v penězích rozdílnost v práci v závislosti na čase stráveným při rytí vašich miláčků. Cenové rozmezí, které si sami určujete, se pohybuje mezi 800Kč a 3.000Kč za práci a většina z vás se kloní spíše k té vyšší, tak okolo 2.500,-Kč. Ale jako u ostatních, nikomu do toho nemluvíme. Jsme tu proto, abychom vám vyhověli. 

Né vždy si objednáváte pro své nejdražší. Píšete nám například o dárek (v uvozovkách " jen") pro souseda, nebo někoho né až tak pro vás blízkého, tak to si určujete spíše nižší cenovou hladinu. Naopak vyšší cenu pro své blízké a nejvíce asi pro sebe. Zvířátka, která zemřela, nebo propracovanou motorku. Podívejte se třeba zboží ve zvířátkách na vaše miláčky co jsme již dělali.

A právě zde u všech vozidel, motorek, lokomotiv či plachetnic a hlavně také u vašich čtyřnohých miláčků, ať těch živých, vysněných a nebo těch již zesnulých je nejvíce vidět a znát rozdíl v detailech, v propracovanosti, vyjádřený i cenou. A hlavně, každý chce tu svoji motorku, toho svého miláčka, ať toho co má nyní, nebo toho co měl a chce ho mít nadále. A pak jsou naši top klienti, kteří se vracejí a nechávají si např. jednou ročně dorýt právě to, co již jezdily a nebo sběratelé, to co mají doma a nebo by rádi někdy měli.

Největší odměnou pro nás je pak dojetí a někdy i slzička, když předáváme třeba na půllitru toho moto miláčka, s kterým jste sjezdily celou Evropu a je vidět a cítit to rodinné pouto a vzpomínky na dobrodružství strávená na cestách.

Takže pokud tedy chcete rozhodnout o ceně svého výrobku, můžete tuto cenu vepsat do poznámky a nebo si sami vhodit do koše cenový balíček za práci. Následně po kontrole a případné telefonické konzultaci vám přijde konečná faktura objednávky ke schválení a teprve pak se začíná dělat, aby bylo vše dokonalé a hlavně podle vašich představ. 

NAPŘ.:   Zde u této Hondy alespoň přibližně, aby jste měli trochu představu jsem upravil fotku do tří variant.

 

  1.  VLOŽTE DO KOŠÍKU SUMU, KOLIK BYJSTE CHTĚLI ZA VÁMI DODANÝ DEKOR DÁT.  V POZNÁMCE MI POPIŠTE, CO JE NA TOMTO MOTIVU TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ A MOTIV PŘILOŽTE  A NEBO MI JEJ ZAŠLETE JAKO PŘÍLOŽ E-MAILU.
  2.  VLOŽTE V KOŠÍKU VÁŠ MOTIV A NECHTE SI NAVRHNOUT TŘI CENOVÉ VARIANTY A VY SI SAMI Z NICH JEDNU VYBERETE. AŽ PAK, PO VAŠEM SCHVÁLENÍ SE ZAČÍNÁ DĚLAT.

 

JAK SE MÁM TEDY ROZHODNOUT, pro jakou cenu? DRAŽŠÍ VARIANTA NEBO TA NIZŠÍ? JAK POZNÁM ROZDÍL?

Je to jako když jdete k někomu nebo něčemu z dálky a přibližujete se. Čím jste blíže, rozeznáváte více podrobností, ale stále ta věc nebo člověk jsou stejní. A nebo když si berete stále silnější brýle, do té doby, než uvidíte skvěle a postupně objevujete více detailů. Prostě, vždy to musí vypadat hezky, ale čím je na to více času / tedy i peněz /, tak je možno se více věnovat právě těm detailům. Výsledek je nakonec prostě více nebo méně propracovanější. Nesmí to ale být znát na kvalitě. Jde opravdu jen o detaily. Takže je na vás, kolik chcete do toho daného dekoru či motivu investovat a já to vždy respektuji a snažím se, aby jste byli pokaždé s výsledkem spokojeni.

Často se nás ptáte, jestli myčka neublíží dekoru, jestli se nějak nesmaže.

Jelikož se jedná o broušení, jde tedy o vyškrábání díry do skla, což je trvalé. Stejně jako rýhu od poškrábání klíčem vašeho vozu automyčka též nesmaže či neodstraní.

Co se poškození skla týče, tak to závisí na tvrdosti vody a používaných saponátech a počtu cyklů mytí. 

Jiná věc ovšem je s ukládáním do myček. Vinné sklenice a jiné nestabilní kousky by tam neměli být. Rozhodně ručně foukané věci, ať gravírované skleničky nebo půllitry tam nepatří. I dražší sklenice s ohledem na případnou škodu, jak finanční, tak srdeční s ohledem na vybroušený motiv bych do myček nedával.

Dekorované sklenice a půllitry na denní používání, proč ne, ale cennější skvosty bych spíše umyl v ruce. Tak často se z nich nepije a jednou za čas je myčkou protáhl, ale opravdu jen ty stabilnější.

Upozornění !

Nejčastější chyby při manipulaci se sklem.

Pokud chcete aby vám sklenice vydržely co nejdéle, a že opravdu vydrží i několik století, dodržujte těchto pár rad.

  1. Tenké sklenice - u těch si hlídejte při ručním mytí a utírání nejvíce vylomení těla sklenice směrem ven. Vlastně chytnete s utěrkou bez citu a vylomíte kraj sklenice, který vám zůstane v ruce.
  2. Sklenice s dýnkem ( na noze ) - ty skleničky, které mají dýnko, tak ty pokládejte vždy opatrně a hlavně na celou plochu dýnka rovnoměrně, aby se toto dýnko neulomilo v nožičce.
  3. Přiťukávání s půllitry - u ručně foukaných půllitrů je jedno nebezpečí a to hlavně u těch kulatých. Nejsou křehčí, kolikrát vydrží déle než ty hospodské, ale jde o tlak, či náraz při přiťukávání, který jde proti horní části ucha - sklářskému nálepu, který je přitaven za tepla pouze  na jednom bodě, takže tlak je soustředěn na jedno místo a pokud je k tomu v tomto místě trocha větší pnutí ( uvězněná rozpínavost při nestejnoměrné rychlosti chladnutí skla ), může se stát, že břicho v místě horního nálepu ucha zapraskne. Nestává se to často, ale ťukejte raději symbolicky. Už mnohokrát mne překvapila hláška: "Jak to, že vydrží déle bez poškození ručně foukaný půllitr, než ten nerozbitný hospodský?" Je to v tomto mýtu. Mnoho z vás si myslí, že hospodské krýgle jsou nerozbitné. Je to sklo jako každé jiné, jen silnější a z jednoho kusu, včetně ucha, které obepíná celou sklenici, tak ten tlak při ťukání je mnohem menší. A tak se k nim všichni chovají bezohledně, ale k těm ručně foukaným jsou ohleduplnější.
  4. Sklo a myčka - A co se týče tohoto problému, ten jsme rozebraly o kapitolu výše.

Již 35 let vám pomáháme s vašimi dárky.

A navíc, všechny tyto dekorace si děláme zcela sami a to řemeslně -ručně, klasicky po staru broušením, rytím či gravírováním, takže opravdu každý výrobek je originál. Pískování využíváme zcela vyjímečně a to ještě zprostředkovaně a na výslovnou prosbu klienta, pokud je to vůbec možné.

Byl nám přidělen certifikát KRUŠNOHOŘÍ regionální produkt

 

Tato možnost používat při propagaci svých výrobků a našeho regionu ochrannou značku KRUŠNOHOŘÍ regionální produkt, je pro mne velkým oceněním. Je udělována po pečlivém zvažování komise firmám, řemeslníkům a produktům vynikající kvality a to výhradně pocházejících z tohoto regionu. Výrobkům, které jsou vyráběny řemeslnou cestou s tradicí, která by měla více zviditelnit a zpropagovat tuto část naší republiky. 

 Další ocenění naší práce si můžete prohlédnout zde.

Pokud zde kliknete na logo HEUREKA - OVĚŘENO ZÁKAZNÍKY,

tak se můžete dozvědět, jak hezky o náší práci píší naši zákazníci. I vám předem děkujeme za vaše případné hodnocení ať kdekoli -  na Heurece, zde v hodnocení produktů či v mapách na Googlu.

S OMLUVOU VŠAK UPOZORŇUJEME, ŽE SKLO PRODÁVÁME POUZE S DEKORACÍ.

A NAOPAK, POKUD CHCETE PODEKOROVAT SVÉ VLASTNÍ SKLO, NIC TOMU NEBRÁNÍ. DOHODNEME NEJJEDNODUŠŠÍ VARIANTU PŘEDÁNÍ, ČI ZASLÁNÍ PŘÍMO Z JINÉHO ESHOPU K NÁM.

Další dotazy

Pokud by jste si s něčím nevěděli rady, či měli jakýkoli dotaz, klikněte na tento otazník a tam se dozvíte více.

Nebo bez obav kdykoli mezi 8:00 - 23:00h  volejte na 605 561 804, rádi se vám budeme věnovat.

 

google8ee7c2f5fb36fde3.html